Friday 24 February 2012

INFO TEMPAHAN


1 BERAPA HARGA LUKISAN POTRET CIKGU?

Ikut saiz.
Paling kecil A4 = RM20
Saiz A3 = RM40
Saiz A2 = RM80

Pertanyaan lanjut perlu dibuat untuk potret yang mengandungi lebih daripada satu wajah dalam satu lukisan.

Poslaju = RM10

2 BAGAIMANA NAK BERI CIKGU FOTO YANG HENDAK DILUKIS?

Ada 3 cara.
1 Tag nama Cikgu Mas Potret pada foto tersebut.
2 Send pada message box facebook saya.
3 MMS ke handphone saya 017-3077203

3 BAGAIMANA NAK BAYAR PADA CIKGU?

Apabila hendak bank in bayaran, sila sms saya. Saya akan sms no. akaun Maybank saya Ahmad Hilal bin Zainuddin - 1014 1329 6973.  Selepas bank in, sila sms memberitahu bank in telah disempurnakan.

4 BILAKAH TEMPAHAN SAYA AKAN SIAP?

Saya mengambil masa 7 hari selepas tarikh bank in. 

 5 ADA JAMINAN?

Saya sudah menyiapkan tempahan lukisan potret pelanggan-pelanggan seluruh tanah air melalui facebook ini semenjak 1 Januari 2010 lagi.

6 KEGUNAAN LUKISAN POTRET?

1 Buat hadiah hari jadi seseorang.
2 Buat cenderahati seseorang yang akan bersara atau bertukar.
3 Buat kenang-kenangan.

No comments:

Post a Comment